Over 40 000 medlemmer!

Fagforbundet Oslo har nådd en milepæl. Det ble feiret med at vi besøkte et medlem og vi hadde med ryggsekk, blomster og selvsagt kake.

Skapte åpenhet om psykisk helse

Ungdomsutvalget og yrkesseksjonene arrangerte temakveld om psykisk helse sammen. Det ble en kveld hvor alle lærte noe.

Sammen om klimavennlige jobbreiser

Byrådet og fagforeningene er på lag for at flere skal reise klimavennlig til jobb. Nå kan alle kommunale virksomheter søke om klimavennlige jobbreisetiltak. Et flott og samlende tiltak, sier Per Egil Johansen.

Palestinerne trenger vår støtte!

Fagforbundet Oslo oppfordrer alle til å støtte palestinerne. Det er Palestinamarkering utenfor Stortinget i dag kl. 17.30 og støttekonsert til lørdag kl. 17.00 ved Langkaia 1. Møt opp

Resultater i B-delsforhandlinger Spekter

Det er sluttført forhandlinger på en rekke virksomheter innenfor Spekter-området. Resultatene finner du her (oversikten oppdateres fortløpende).

Hva er BRUK STEMMERETTEN på et annet språk du kan?

I år er det kommunevalg og da er reglene annerledes enn i stortingsvalg. Flere kan bruke stemmeretten. Hva er BRUK STEMMERETTEN på et annet språk du kan? Bli med på vår Facebook-konkurranse og vinn flotte premier.

Krever renholdet tilbake til byen

– At barna faktisk ser hvem som gjør rent gjør også at de får en større respekt for arbeidet, sier renholdsoperatør Agnieszka Almukhtar, og forteller om sin hjertesak: At de som gjør rent på kommunens institusjoner skal være ansatte i kommunen, ikke i et privat firma. Fagforbundet Oslo er helt enig.

Mellomoppgjøret 2019: Godt resultat i Oslo kommune

Mellomoppgjøret er over, og resultatet innebærer et godt resultat for våre medlemmer. - Vi er godt fornøyd med et kronetillegg på minimum 12 000 kroner, sier Roger Dehlin.

Mellomoppgjøret 2019: Krever 13 800 kr mer for alle

Kommuneansattes Hovedsammenslutning (KAH) overleverte i dag sitt andre krav til Oslo kommune i årets mellomoppgjør.

Tariffavtale på plass ved Waxing Palace!

Den første tariffavtalen i skjønnhetsbransjen er endelig et faktum. Det lønner seg å være fagorganisert.